Πληροφορίες Αποστολής και Επιστροφών

Αποστολή Προϊόντων

Όλα τα προϊόντα αποστέλλονται με υπηρεσία ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ Courier,και
με αντικαταβολή, στον τόπο που μας έχετε υποδείξει κατά τη διάρκεια της
παραγγελίας σας, στο βήμα Παράδοση.

Κόστος Μεταφορικών για παραγγελίες αξίας μέχρι 25.00 €:
Μεταφορικά:    3.00 €
Αντικαταβολή:  1.90 €

Για παραγγελίες αξίας ίσης ή μεγαλύτερης από 25.00 € τα Μεταφορικά και η Αντικαταβολή είναι Εντελώς Δωρεάν.

Οι ώρες παράδοσης των παραγγελιών κυμαίνονται απ’ τις 9 το πρωί ως τις 5 το απόγευμα. Σε περίπτωση που δε μπορείτε να παραλάβετε σ’ αυτό το χρονικό διάστημα, έχετε την επιλογή να παραλάβετε από το κατάστημα της Ταχυμεταφορικής με τη βοήθεια του κωδικού αποστολής που σας στέλνουμε μέσω e-mail.

Οι αποστολές πραγματοποιούνται καθημερινά, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και
αργιών.

Οι αποστολές εντός Αττικής γίνονται με άμεση παράδοση.

Στις περιοχές που δεν εξυπηρετούνται από το δίκτυο ΕΛΤΑ Courier η
παράδοση των εμπορευμάτων γίνεται στο πλησιέστερο κατάστημα ΕΛΤΑ.

Για τα προϊόντα που αφορούν έπιπλα – μικροέπιπλα – Χαλιά καθώς και ογκώδη
αντικείμενα για τα εκτός Αττικής ο τρόπος πληρωμής είναι Τραπεζική Κατάθεση,ή πληρωμή με
πιστωτική κάρτα και τα προϊόντα θα αποστέλλονται από εμάς με πρακτορείο
μεταφορών και κατόπιν συνεννόησης με τον αγοραστή,στις αποστολές με
μεταφορική εταιρεία δεν ισχύει η αντικαταβολή, εντός Αττικής ισχύει κανονικά η Αντικαταβολή.

Σε περίπτωση που το επιθυμείτε, μπορείτε να παραλάβετε από το κατάστημα
μας στο Αιγάλεω (Λογοθέτου 19) .
Μόλις η παραγγελία σας φτάσει στο κατάστημα θα ενημερωθείτε με e-mail
για να γνωρίζετε πότε μπορείτε να περάσετε να την παραλάβετε.
Οι παραγγελίες μπορούν να κρατηθούν σε αναμονή έως και 7 ημέρες αφότου
λάβετε την ειδοποίηση πως έχουν φτάσει στο κατάστημα.
Η εξόφληση των αγορών σας στο κατάστημα μας μπορεί να γίνει με μετρητά ή
με τη χρήση χρεωστικής και πιστωτικής κάρτας.

Ωράριο καταστήματος: Δευ-Τετ-Σαβ: 9:00-15:00 & Τρ-Πεμ-Παρ: 9:00-14:00 &
17:00–21:00

Σε περίπτωση προσωρινής έλλειψης τότε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας
τηλεφωνικά για να σας ενημερώσουμε για την πιθανή ημερομηνία παράδοσης
των προϊόντων σας.

Σε περίπτωση μόνιμης έλλειψης ή κατάργησης κάποιου προϊόντος τότε θα
επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικώς για να συνεννοηθούμε για την
παράδοση,την αντικατάσταση με κάποιο άλλο προϊόν ή την ακύρωση της
παραγγελίας σας αζημίως και για τα δύο μέρη και την άτοκη επιστροφή των
χρημάτων που τυχόν έχουν καταβληθεί μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα με την παραγγελία σας,
μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για βρούμε την λύση στο
πρόβλημα σας!

Υπαναχώρηση / Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων – Εγγύηση Προϊόντων

Χρωματική Πιστότητα
Έχουμε καταβάλει κάθε προσπάθεια να κάνουμε τα χρώματα στην οθόνη όσο το δυνατόν πιο κοντά στην πραγματικότητα. Δυστυχώς δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την ακριβή απεικόνιση των χρωμάτων στην οθόνη σας. Τα χρώματα στην οθόνη ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τις ρυθμίσεις και την ανάλυση της οθόνης σας.

α) Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παράδοσης του/των προϊόντων.
Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο – ΕΛ.ΤΑ. ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο)

Εάν υπαναχωρήσετε από την αγορά πρέπει να επιστρέψετε το/τα προϊόντα στην κατάσταση που το/τα παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης. Το/τα προϊόντα πρέπει να μην έχουν πλυθεί, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο, να έχουν όλα το/τα ταμπελάκια του/τους και να μην έχουν καταστραφεί η/οι συσκευασίες τους. Δεν μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων, εάν το/τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί μετά το άνοιγμά του/τους ή εάν είναι κατεστραμμένο. Η επιστροφή γίνεται στον προμηθευτή (ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Δ. ΙΑΤΡΙΔΗΣ) χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία μας δηλώσατε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την αγορά. Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε με το άμεσο κόστος-δαπάνη επιστροφής του/των αγαθών.

Καμία επιστροφή δεν γίνεται δεκτή μέσω ταχυδρομείου.

Η επιστροφή του/των είδων γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρεία (ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Δ. ΙΑΤΡΙΔΗΣ) για την αποστολή του/των προϊόντων σε αυτόν καθώς και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του/τους. Ομοίως, η εταιρεία υποχρεούται να σας επιστρέψει το τίμημα που εισέπραξε καθώς και τα έξοδα παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθεί την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την αγορά. Η εταιρεία δικαιούται να καθυστερήσει την επιστροφή των χρημάτων μέχρις ότου λάβει πίσω το/τα αγαθά. Η εταιρεία θα εκτελέσει την επιστροφή χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων. Εσείς φέρετε την ευθύνη για τυχόν μείωση της αξίας του/των αγαθών ως αποτέλεσμα διαχείρισης του/τους άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του/τους.

β) Επιστροφή/Αντικατάσταση Προϊόντων

Σε περίπτωση επιστροφής λόγω ελαττωματικού προϊόντος ή λόγω λάθους στην παραγγελία σας (αν για παράδειγμα παραλάβατε άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε) για να ολοκληρωθεί η επιστροφή του είδους, είναι απαραίτητο να πληρούνται οι παρακάτω όροι: (Το ελαττωματικό προϊόν αντικαθίσταται μόνο με το ίδιο προϊόν).

Χρωματική Πιστότητα
Έχουμε καταβάλει κάθε προσπάθεια να κάνουμε τα χρώματα στην οθόνη όσο το δυνατόν πιο κοντά στην πραγματικότητα. Δυστυχώς δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την ακριβή απεικόνιση των χρωμάτων στην οθόνη σας. Τα χρώματα στην οθόνη ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τις ρυθμίσεις και την ανάλυση της οθόνης σας.

1.Το προϊόν πρέπει να έχει αγοραστεί αποκλειστικά από το Casahara.
2. Το ελαττωματικό προϊόν αντικαθίσταται μόνο με το ίδιο προϊόν.
3. Στα μαξιλάρια ύπνου, για λόγους υγιεινής, δεν γίνονται δεκτές επιστροφές- αλλαγές

Διαδικασία επιστροφής

Καμία επιστροφή δεν γίνεται δεκτή μέσω ταχυδρομείου.

Το ελαττωματικό προϊόν αντικαθίσταται μόνο με το ίδιο προϊόν.

1. Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
2. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφία του είδους στο [email protected] ώστε να έχουμε καλύτερη εικόνα στην επικοινωνία μας μαζί σας και να επιβεβαιώσουμε με την κατασκευάστρια εταιρεία την αποδοχή της επιστροφής.
3. Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
4. Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα ή έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας, στέλνετε το δέμα με την εταιρεία courier που σας έκανε την παράδοση στο Casahara, Λογοθέτου 19, Αιγάλεω ΤΚ 12244 και τα μεταφορικά έξοδα βαραίνουν το Casahara.

*Παρακαλούμε σημειώστε πως τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής τα χρεώνεται η επιχείρησή μας μόνο σε περίπτωση δικού μας λάθους ή ελαττωματικού προϊόντος.

Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη.

**Η διαδικασία της επιστροφής έχει μέσο χρόνο διάρκειας 10 εργάσιμες ημέρες.

Καμία επιστροφή δεν γίνεται δεκτή μέσω ταχυδρομείου.

Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 210-5312849.